2019. március 13., szerda

Fran Palermo - Feri elvitte a kabátom (Kistehén cover) - Petőfi Rádió Akusztik


Dalszöveg

Feri,
Feri elvitte a kabátom
Ezért ő már nem a barátom
Feri elvitte a kabátom
Ezért ő már nem a barátom
Feri elvitte a kabátom
Ezért ő már nem a barátom
Feri elvitte a kabátom
Ezért ő már nem a barátom

Széken hagytam a kabátom
szép nyári kabátom
Nem vettem le róla a szemem
Feri a hűtő mellett állt és pihent

Felé fordultam egy pillanatra
Ő az ablakon keresztül kinézett
Elkerültük egymás tekintetét
a hűtő bekapcsolta a keringetést

Feri elvitte a kabátom
Ezért ő már nem a barátom

A hirtelen zajtól pislogtam egyet
a szobában rövid időre hűvös lett
Feri ezt kihasználta,
és felkapta a kabátom, hogy ne fázzon.

Mikor visszapislogtam,
hogy ne maradjak a sötétben túl hosszan
Feri elvitte a kabátom
Ezért ő már nem a barátom




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése