2023. január 22., vasárnap

BLAHALOUISIANA – Nekem az nem elég | Official Music Video



Nem hittem, hogy a kisszobánkért
Jön egy ősrobbanás
De mióta ide te érsz haza
Nem is lehetne más

A konyhánkban borozgat
Aki kicsit még számít
A szülők és Darwin még bírják
De Jézus sem ásít

Küldjetek sok tudóst
Ha nem hívhatok papot
Valaki mondja meg a szívem
Hogy takar el egy egész napot

Nekem az nem elég, hogy itt vagy
Neked az nem, hogy rád gondolok
Szólj majd, ha eltűnnék
És hívj, ha megvagyok

A te szíved meg úgy ver
Hogy arra az enyém kihagy
Nevetni szoktál rajtam
De sírni más miatt

Bárhová is küldesz
Én elindulok veled
De a végéig nem kísérlek
Oda nem merlek

Bőven elég volt egyszer
Túl jón és rosszon
Azóta sincs világképem
És ég a gyomrom

Nekem az nem elég, hogy itt vagy
Neked az nem, hogy rád gondolok
Szólj majd, ha eltűnnék
És hívj, ha megvagyok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése