2023. március 17., péntek

DENIZ - MAGAMÉRT


Dalszöveg:

Ez is egy telepen született versszakom
mer' az utcán végeztem a rap szakon
mégse drogoztam látod az agyam szét
nem is álltam sorba soha Xanax-ért.
A nyakamban lógott a lakáskulcs
a nagy kopasz üvöltött, de a ladás szúrt.
Mi fociztunk reggeltől estig a pályán
de lassan csikkekkel telt meg a párkány.
Jött a suli, meg a vagány korszak
mikor reggel hatkor megütött a borszag.
Bandákba verődve, át a városon
amit láttam megihlette pár sorom.
Amit kaptam most az köszön vissza
mocskos a rappem én így vagyok tiszta.
10 éve kezdtem és felnőttem közben
akik értik mit mondok nem lettek többen.

Magamért, ezt magamért
de Te is állj ki magadért, magadért.
A zene nekem menedék, menedék
hogy ne vigyen a drog vagy a szesz mindennap szanaszét.

11 évesen lent a téren
2 Pac üvöltött meg közben a break ment.
Én csak néztem mert szimpi volt
ahogy Eminem tolta meg a Beastie Boys.
Azóta, a rap lett a lételemem
ma telefon szól régen két elemen
pörgött a hip hop a walkmenemen
az időt vissza már nem tekerhetem.
Volt, hogy többen vagy magunkba
csak egy liter bort kértünk flakonba.
Aztán fél doboz cigi, meg elalvás
mer' az átlagnak itthon nem jut más.
Persze, lehetne másképp szép is volna
ha a pénztárcámban végre pénz is volna.
Ez ízlés dolga, de ha kérdezel
ez még nem indok arra, hogy szétesel.

Magamért, ezt magamért
de Te is állj ki magadért, magadért.
A zene nekem menedék, menedék
hogy ne vigyen a drog vagy a szesz mindennap szanaszét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése