2017. szeptember 30., szombat

Leander Kills – Élet (Official Music Video)



Szöveg:
Beszélj hozzám és ne rólam
Én az életem nem a falra írtam
Mondd a nevem
Mert ha te mondod:
Akkor én is más vagyok

Vess keresztet
S a csendet hallgasd meg:
Mi az, amit elfelejtenél?

Élet, a halál előtt
Meghalni bárki képes
Hát éld meg
A tegnapot a holnap előtt
Hagyd a félelmet magad mögött
Éld az életet a halál előtt

Inkább gyűlölve szeress
Mint hogy elfogadsz és megvetsz
Én megvárom csendben
Amíg igazam lesz

Vess keresztet
S a csendet hallgasd meg:
Mi az, amit elfelejtenél?

Élet, a halál előtt
Meghalni bárki képes
Hát éld meg
A tegnapot a holnap előtt
Hagyd a félelmet magad mögött
Éld az életet a halál előtt

zene és szöveg: Köteles Leander - Published by Sony/ATV



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése