2019. március 13., szerda

senkise - nemveszemfel


Dalszöveg
Nem veszem fel en nem nem nem
Nem veszem fel en nem nem nem
Nem veszem fel en nem nem nem
Hiba csorgetsz nem veszem fel

Az aksim ugyis lemerulne
A toltom a kocsiban hagytam lenn
Nem er mar annyit az egesz nekem
(Ugyhogy) nem veszem fel en nem nem nem

Le vagyok nemitva bébe
A kedvenc sorozatomat nezem
Nem hivlak vissza, azt vegkepp nem
Ne kuldj tobb smst nem kertem
Holnap se hivjal reggel fel
Kitorlom a szamod mar nem kell
A meztelen fotokat megtartom
De azt is csak inkabb az icloudon

Nem veszem fel en nem nem nem
Nem veszem fel en nem nem nem
Nem veszem fel en nem nem nem
Hiba csorgetsz nem veszem fel

Az aksim ugyis lemerulne
A toltom a kocsiban hagytam lenn
Nem er mar annyit az egesz nekem
(Ugyhogy) nem veszem fel en nem nem nem

Ne irj tobb uzenetet facebookon
Ha lattam is biztos hogy nem olvasom
Az instadat tegnap kikovettem
A kedvenc kozosoket letoroltem
Most is folyamatosan csorgetsz
Mondom sorozatot nezek nem erdekelsz
Két százalékon van a telefonom
Úgyis lemerul mielott kikapcsolom...

Nem veszem fel en nem nem nem
Nem veszem fel en nem nem nem
Nem veszem fel en nem nem nem
Hiba csorgetsz nem veszem fel

Az aksim ugyis lemerulne
A toltom a kocsiban hagytam lenn
Nem er mar annyit az egesz nekem
(Ugyhogy) nem veszem fel en nem nem nem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése