2023. február 10., péntek

Meg Egy Cukorka - JÖJJÖN (jöhet akármi) | Jöhet Bármi 2018




Jöjjön (jöhet akármi) Szép lassan összedől, aminek össze kell S láthatjátok, ennyi sem kell Hogy a világ utolsó freakshowjára Minden elővételes jegy Elkel, ahogyan a régi szerelmeid Elkel, mint a sörök éjfélkor Elkel, mint a dílernél a drog Elkelek én is kapható vagyok Nézd meg, végre összedől Nézd meg, ahogy úsznak a fények Nézd meg, a pupilláim kitágultak Én tényleg ennyitől Lettem rosszul, rosszul lettem És összefordult a világ felettem És itt állok a nagy mindenség előtt S azt üvöltöm jöhet bármi Csak jöjjön, jöhet akármi És hogyha össze kell, hát akkor össze kell És láthatjátok, nem érdekel már senkit ez az egész akármi Hogy hova tartottál és lesz-e bárki Aki elmegy veled, de tényleg most nem Szexuális értelemben beszélek rólad Vagy hozzád, s várom hátha meghallod amit Mondok neked, jöhet akármi Bármi jöhet, ami nem ölhet meg Megerősítés, kérem szépen Zuhanyozzunk ma világbékében Jöjjön, jöhet akármi Csak jöjjön, jöhet akármi Csak jöjjön, jöhet akármi Csak jöjjön, jöhet akármi Csak jöjjön, jöhet akármi Csak jöjjön, jöhet akármi Csak jöjjön, jöhet akármi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése